Stage lopen in Ghana - Reisverslagen van Jet Boumeester - WaarBenJij.nu Stage lopen in Ghana - Reisverslagen van Jet Boumeester - WaarBenJij.nu

Stage lopen in Ghana

Voor mijn minor van de opleiding fysiotherapie zal ik 4 maanden stage gaan lopen en een project gaan opzetten in Ghana, en wel in het plaatsje Ada Foah. Daarnaast ga ik natuurlijk proberen zoveel mogelijk van de omgeving te zien, want deze schijnt zeker de moeite waard te zijn! Wat ik allemaal ga zien en meemaken, kunnen jullie lezen op dit blog!

Recente Reisverslagen:

13 Juni 2016

De laatste loodjes

09 Mei 2016

Holiday in Ghana

21 April 2016

"These are my mommy and daddy"

02 April 2016

Pasen in Ghana

16 Maart 2016

Al bijna geen blafono meer!
Jet

Voor mijn minor op school ga ik samen met een studiegenootje ruim 4 maanden stage lopen en een project opzetten in Ghana. Uiteraard ga ik daar een heleboel bijzondere dingen meemaken en die verhalen wil ik hier met jullie gaan delen!

Actief sinds 01 Feb. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5802

Voorgaande reizen:

07 Februari 2016 - 15 Juni 2016

Stage lopen in Ghana

Landen bezocht: