Almost there! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jet Boumeester - WaarBenJij.nu Almost there! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Jet Boumeester - WaarBenJij.nu

Almost there!

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg Jet

01 Februari 2016 | Nederland, Breda

Bijna is het dan zover! Eind deze week vertrek ik samen met Myrthe naar Ghana! Afgelopen week nog een lichte hartverzakking gehad omdat ik mijn paspoort (met daarin mijn visum!) kwijt was, maar die is gelukkig weer terecht. Daarmee zijn alle belangrijke zaken nu wel geregeld. Maar goed ook, want dit laatste weekje voor vertrek is nog een drukke week ook! Lunchen met vriendinnen, nog even langs bij oma, hopelijk mijn rijbewijs halen (fingers crossed!), koffer inpakken en natuurlijk nog een dagje carnaval mee pakken! Bijna geen tijd om me druk te maken zou je zeggen. Toch begint de gezonde spanning nu wel te komen. Over een week zitten we er gewoon al. Onder de palmbomen. Aan een 'star' biertje. Zwaar leven hoor..

Nu nog maar even genieten van de luxe hier in Nederland, want dat zal in Ghana een stukje minder zijn. Wel hoef ik me na deze week voorlopig even niet druk te maken om tijd. Dat kennen ze in Ghana niet echt. Halfuurtje later op een afspraak? Geen probleem! Echt een land voor mij dus!

Nog 6 nachtjes slapen.. Of eigenlijk 5 en een halve. Zondagochtend om 8 uur vliegen we al vanaf Brussel en daar moeten we natuurlijk op tijd zijn dus dat laatste nachtje wordt maar weinig slapen, als het al van slapen komt. Mijn volgende verslag zal zijn vanuit ons huis in Ada! Hoe het daar bevalt en hoe de reis verlopen is vertel ik dan wel!

  • 01 Februari 2016 - 23:19

    Rian:

    het begint echt op te schieten spannend hoor wel leuk dat we je kunnen volgen straks heel veel succes een hele dikke kus ome jack en tante rian

  • 01 Februari 2016 - 23:28

    Jeanne Boumeester:

    Hoi, lieve Jet. Fijn dat je een blog hebt aangemaakt. IK VOLG JE!
    Nog een goede, drukke, gezellige, ONRUSTIGE week.
    Goede reis! Alle goeds. Veel succes.

    Jeanne.

  • 03 Februari 2016 - 10:44

    Jet:

    Bedankt! Al iets minder onrustig nu want ik heb vanochtend mijn rijbewijs gehaald!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jet

Voor mijn minor op school ga ik samen met een studiegenootje ruim 4 maanden stage lopen en een project opzetten in Ghana. Uiteraard ga ik daar een heleboel bijzondere dingen meemaken en die verhalen wil ik hier met jullie gaan delen!

Actief sinds 01 Feb. 2016
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 5811

Voorgaande reizen:

07 Februari 2016 - 15 Juni 2016

Stage lopen in Ghana

Landen bezocht: